CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. október 17., szerda

Fejlődés

Na, egy gyors bejegyzés, mielőtt reklamáló üzeneteket kapok. :) Nyűgösködünk. Talán az időjárás, vagy a fogacska. Tegnap hőemelkedése is lett Larának. Estére kapott kúpot, de később megnéztem, hogy biztosan jó kúpot adtam neki? hiszen ahelyett, hogy elnyomta volna, felpörgött és fél 10ig nem aludt. Pedig már fél 7-7től szunya van. Ez azért is jó, hogy hamar alszik, mert van időm bepótolni az egész napos semmittevést. És teljesen mindegy mikor alszik el, ugyanakkor kel. Akkor tessék minél hamarabb! :)
Cserfes ez a lány! tatamamama mamm mamm nemnemnem ééééés ANYA. de szerintem egyik értelmes szó sem tudatos, de már biztos kapisgálja, hogy én vagyok az a szörnyű banya az ANYA :) Szóval imádom. Képzeljétek labdázunk! Először azt hittem, hogy véletlen, ezért le sem írtam, de már három napja csinálja. Tudatos! Van egy műanyag labda-féle golyó, ami teniszlabda nagyságú. Na, fekszik vagy ül a földön és felém dobja. én visszagurítom és ő vissza. Ezt kb negyed óráig csinálja. Aztán ha nagyon messze gurul a golyó, megfogom az egyik állatkáját és azt játszom, h szalad a labda után. (persze lassabban, mint lara) na, erre ő megijed és gyorsan elszalad a labdáért. így nekem nem kell utánamászni. Rengeteget fejlődött a pindúr-pandúr! Kipakoltam a konyhát, rendet raktam a lenti szekrényben, Lara is segített. De nem haladtam megint csak előre. de élvezte, hogy a nem törékeny dolgok csattannak a kövön. Én is élveztem :)
Most nem is jut eszembe semmi több. Vasárnap megyünk Békéscsabára és végre elmehetek a Brendonba is. Szétnézek, hátha találok sálat meg sapkát és csini harisnyát a csajnak.
puszi nektek. Ja és mindenkinek köszönöm a dicsérő kommenteket a képekhez! tisztára meghatódtam! cupp érte!!!!! Hű, nem is lett olyan rövid, amilyenre terveztem! :)

5 megjegyzés:

Túró írta...

Lara naggyon ügyes,millió puszi a gyönyörű pofijára! Sajnos az egész hétvégénk menőkés lesz,a majdnem anyósomat köszöntjük vasárnap,Attila fellépni megy hétfőn,kedden meg városi ünnepségre kell mennie,oda kell kisérnem. Úgyhogy ez most nem jó. Majd talán legközelebb............... szióóóóóóóóóóóó

Enikő írta...

Örülök, hogy most jobb kedved van! :) Lara ügyes kislány és hidd el, hogyleznek még nyugodt (nagyon nyugodt!!!) napjaid! :)

Enikő írta...

hogyleznek még :/ na ezt jól leírtam...

Zadri írta...

Amíg szunyálsz, én kommentelek. Csak lesek miket csinál már Lara. Nemsokára be sem áll majd a szája. Nálunk tuti az első szó apa lesz, csakhogy irigykedjek! :D

Névtelen írta...

Orsikám, Lara gyönyörű és nagyon ügyes:) összehozzuk a randit majd valahogy, ígérem:) most semmi kedvem sehova menni valahogy:( olyan lusta vagyok:D de ti is jöhettek ám:)