CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. október 29., hétfő

Fáradtak vagyunk. Larám kel éjszaka vagy hajnalban egyszer, aztán 5-6 körül végleg. Későn alszik el, de azért, mert délután sokat alszik. Kicsit felborult az élete, de majdcsak visszaáll. Nem bírom sokáig, ki vagyok merülve...apa is :) A kávéra immunis vagyok.
Ezért aztán semmi időm és erőm írni, de nem is történik semmi igazán érdekes. A jó pillanataiban viszont egy tündér. Nagyon kiegyensúlyozott, játszik, rengeteg mindent megeszik. Már a szilárd kaját jobban szereti mint a pépes főzeléket. Kenyeret és párizsit reggelizett, természetesen apró darabkákra tépkedve. Nagyon édes volt, ahogy tömte be. :)
Most megyek, van egy szusszanásnyi időm, összekapom magam. Besztercém!!! A múzsám szabin van, de remélem, hamarosan visszatér :)
pusszantás és szép napot!

5 megjegyzés:

Puccos írta...

Sziasztok!!
Nálunk is felborult az alvás!Bizti valami van a levegőbe,Rozim alig akar elaludni és 1-2 kőrül felébred és mintha nappal lenne szorakozik.képes hajnali 4 ig is.most persze alszik de attol nekem még 7 kor kellni kell a nagyok miatt.Én is kivagyok tikkadva.kitartás nekünk.

FRIDA írta...

Kitrtás nektek csajok! Orsi:ennek is vége lesz egyszer...de addig míg lehet eltelik egy pár kellemetlen éjszaka. Nálunk most állt vissza.....egy hétig tartott.
puszi

Névtelen írta...

Most már minden ismerősöm kisbabája nem alussza át az éjszakát mint régen???!! :(:(:( Én bele voltam betegedve az elején az éjszakai ébresztésekbe... :( Hátha Nálatok nem lesz ebből rendszer....

Névtelen írta...

KITARTÁS Nektek!
Édes Lara! Főleg ahogy hintázik alvás közben!:-)))
Jó éjszakát!
Puszika

Túró írta...

Orsikám! Hidd el,túl lehet élni a nemalvást,bár nem könnyen(élő példa vagyok rá)Ráadásul enyém kölök 3 éves koráig min.5-6 alkalommal volt fenn egy éjjel,és nappal sem aludt,úgyhogy vígasztaljon a tudat,hogy van Larámnál rosszabbul alvó baba is. Lara egyébként gyönyörű a képeken♥♥♥. Szóval kitartás anyus,eccer csak majd lehet sokat aludni!!:D:D:D Jó sok pusza Nektek