CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »
Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. október 30., kedd

még mindig fáradt vagyok

Úgy látszik tényleg általános tendencia a gyerkőcök nemalvása. Remélem tényleg csak az óraátállítás zavarta meg őket, meg egy kis növekedés a fogak körül. Nem tudom, csak reménykedem. A tegnapi éjszaka maga volt a pokol. 7kor gyerkőc rendesen elaludt, én meg nekiálltam vacsit csinálni, mire apa hazajön kész legyen. Egy óra telt el, amikor Lara felsírt. Bementem megnyugtattam, de akkor még nem is gondoltam, hogy a gyerkőcöm egyáltalán nem álmos már. És játszott, nyűglődött, mászott rám, az apjára. Fél éjfélkor már kidőltem, apa drága tartotta a frontot. Itt is ezer hála neki, ha ő nincs, elalszom a gyerek mellett.... Mint kiderült többször is sírt az altatás során, de olyan mélyen aludtam, hogy nem hallottam. Aztán éjfél után elaludt. De már 6előtt kelt. Istenem, mintha nem is az az angyalka lenne, mint eddig. Elromlott volna? :) Szóval fáradság van, de nem adjuk fel. És most emiatt nem is jut semmi az eszembe. De mégis. Pannával ma telefonoztunk! Tök jóóóó volt. De olcsón megúsztam, mert akárhányszor felhívtam, sosem hallotta és később visszahívott. :) Pannám, legközelebb csere :)
Holnap jön hozzánk egy három hónapos kisfiú. Jajj de várom már. Régen láttam már ilyen pici törpicseket. Jól meggyúrom ha engedi. :)
Igyekszem mindenki blogját pótolni, kommentelni is, de néha elfelejtem, h írtam-e. Ugye Panna? :D
Szaladok is! sziasztok, jó éjt

3 megjegyzés:

Reni írta...

Ez a nem alvás már életünk végéig elkísér!Most a fogak,a frontok,meg egyéb apróságok miatt nem alszunk,aztán meg azért,hogy miért nem jött még haza a gyerek a diszkóból,aztán meg már lassan az öregségi hőhullámok nem engednek aludni!Nyugi meg lehet szokni!Milán sem olyan jó alvó mint még kisebbnek!

sz_orsi írta...

reni :) ez a sorsunk... :)

FRIDA írta...

:D:D:D a telószámlám a tied meg turoé..na meg néha beszteré is ...van 2000 ft om amit le KELL beszélnem...ahogy ismertek ezt elég nehéz megtennem :D:D:D:D
Remélem ma éjjel már jobban fogtok pihenni...úgy fel hívnálak,hogy most mit csinál Lara,de mégsem,nehogy épp altasd é én keltem fel. Holnap írd le..lécci puszi